Klasa 6b

czwartek, 30 kwietnia

HISTORIA

Temat: Rzeczpospolita pod rządami Wettinów.

1. Zapiszcie temat w zeszycie.

2. Przeczytajcie wiadomości w podręczniku (s. 152-157).

3. Obejrzyjcie link: https://www.youtube.com/watch?v=pf-9vpQyxic

4. Przepiszcie do zeszytu notatkę:

– punkty 1-4 (podr. s. 157),

– jako punkt 5: konfederacja (podr. s. 153 – margines),

– jako punkt 6: anarchia (podr. s. 155 – margines).

5. Sprawdźcie swoją wiedzę:

– test: https://notatkizlekcji.pl/historia/rzeczpospolita-za-panowania-wettinow.html

– quiz: http://learningapps.org/watch?v=pjzckj3o501

[Kto chce, może wraz ze zdjęciami ćwiczeń przysłać zdjęcia wyniku testu oraz wyniku quizu – na dodatkowe 2 plusy. Brak zdjęć testu i quizu nie skutkuje otrzymaniem minusów]

6. Wykonajcie zadania w zeszycie ćwiczeń:

– wszyscy: ćw. 1-6 (s.78-80), [1 plus]

– chętni: ćw. 7 (s. 80), [1 plus]

7. Zróbcie zdjęcia wykonanych zadań i przyślijcie do wtorku (05.05.) do godz. 13:00 na podany mail: historia_6_b@wp.pl

wtorek, 28 kwietnia

MATEMATYKA

Temat: Pola czworokątów.

  Cel:  – obliczasz pola czworokątów ( wykorzystasz wzory na pole prostokąta, równoległoboku, rombu, trapezu)

Zapisz temat i cel.

Powtórzcie sobie wzory na pola czworokątów ( najlepiej zapiszcie sobie na jednej kartce i zawieście w widocznym miejscu, szybciej zapamiętacie)

Wykonajcie zad. 3 str.44 w podręczniku ( 3d  – deltoid korzystamy ze wzoru na przekątne)

Trening online – zdjęcia z wynikiem, który udało się Wam osiągnąć wysyłamy na Messenger (wszyscy) link poniżej.

https://www.matzoo.pl/klasa5/pola-czworokatow_33_426.html

Dla chętnych zad. 14, 15 str. 46

Dodatkowe informacje lub pytania na grupie Messenger.

Zdjęcia  lub skany wysyłacie na Messenger  lub na email  agatadziamecka.ad.@gmail.com  – wybrane osoby.

 Powodzenia !!!!!

poniedziałek, 27 kwietnia

MATEMATYKA

Temat: Pole trapezu – zadania.

  Cel:  – obliczamy pole  powierzchni trapezu w zadaniach.

Zapisz temat i cel.

Obejrzyjcie filmik

https://www.youtube.com/watch?v=V1VCKTWKJTE&t=59s

Rozwiążcie zadania: treść zapiszcie w zeszycie

– Oblicz pole trapezu, którego suma podstaw wynosi 24,5 cm, a wysokość trapezu wynosi 6,8 cm.

– Oblicz pole trapezu, którego wysokość wynosi 2,5 m, jedna podstawa ma długość 6,4 m, a druga jest dwa razy krótsza.

– Jeśli pole trapezu wynosi 72 dm², a suma długości podstaw 18 dm, to ile wynosi długość jego wysokości?

Dla chętnych zad. 9 str.45

Dodatkowe informacje lub pytania na grupie Messenger.

Zdjęcia  lub skany wysyłacie na Messenger  lub na email  agatadziamecka.ad.@gmail.com  – wybrane osoby.

 Powodzenia !!!!!

czwartek, 23 kwietnia

MATEMATYKA

Temat: Pole trapezu – ćwiczenia.

  Cel:  – trenujemy obliczanie pola    powierzchni trapezu.

  1. Zapisz temat i cel.
  2. Obejrzyjcie filmik   https://www.youtube.com/watch?v=9n8pZzbHs54
  3. Wykonajcie ćw. 5b, 6 i 7  str. 86 w zeszycie ćwiczeń.
  4. Dla chętnych ćw. 8 str.87
  5. Dodatkowe informacje lub pytania na grupie Messenger.
  6. Zdjęcia  lub skany wysyłacie na Messenger  lub na email  agatadziamecka.ad.@gmail.com  – wybrane osoby.
  7.  Powodzenia !!!!!

HISTORIA

Temat: Podsumowanie rozdziału IV "Od absolutyzmu do republiki".

1. Zapiszcie temat w zeszycie.

2. Zapoznajcie się z poniższym materiałem:

   – podsumowanie:              POKAŻ ZAŁĄCZNIK

   – sprawdzenie wiedzy: https://www.quizme.pl/quiz/start/1213075420

3. Przepiszcie poniższy punkt do zeszytu i wykonajcie zawarte w nim polecenie:

         1) Wykonaj zadania 1-6 w zeszycie ćwiczeń (s. 76-77).

4. Zróbcie zdjęcia i prześlijcie do poniedziałku (27.04.) do godz. 13:00 na podany mail: historia_6_b@wp.pl

wtorek, 21 kwietnia

MATEMATYKA

Temat: Pole trapezu.

  Cele :  – przypomnisz sobie definicje wysokości trapezu

              – nauczysz się obliczać pole powierzchni trapezu.

Zapisz temat i cele.

Otwórzcie link i wykonujcie polecenia zgodnie z instrukcją poniżej.

https://epodreczniki.pl/a/pole-trapezu/D122aJR0s

WYSOKOŚC TRAPEZU

– oglądamy filmik

– wykonujemy ćw. 1

– zapisujemy definicję wysokości

POLE TRAPEZU

– oglądamy filmik

– zapisujemy własność pola trapezu (rysunek pod filmem ze wzorem i opisem)

 – wykonujemy ćw. 3

– sprawdźcie wyniki, pamiętajcie o jednostkach!!!!!

Dodatkowe informacje lub pytania na grupie Messenger.

Zdjęcia  lub skany wysyłacie na Messenger  lub na email  agatadziamecka.ad.@gmail.com  – wybrane osoby.

 Powodzenia !!!!!

poniedziałek, 20 kwietnia

MATEMATYKA

Temat: Pole powierzchni trójkąta – zadania.

  Cel : obliczamy pole powierzchni trójkąta w zadaniach.

Dużo już wiecie o obliczaniu pola trójkąta.

Dzisiaj rozwiązujecie kartę pracy.                       POKAŻ KARTĘ PRACY

Dodatkowe informacje będą pojawiały się na grupie Messenger.

Zdjęcia  lub skany wysyłamy na Messenger  lub na email  agatadziamecka.ad.@gmail.com

 Powodzenia !!!!!

czwartek, 16 kwietnia

HISTORIA

Temat: Stany Zjednoczone Ameryki.

1. Zapiszcie temat w zeszycie.

2. Przeczytajcie wiadomości w podręczniku (s. 143-149).

3. Obejrzyjcie krótkie filmy:

https://www.youtube.com/watch?v=vHptv2hM3Qs

https://gwo.pl/powstanie-stanow-zjednoczonych-p4658

4. Przepiszcie do zeszytu notatkę [punkty 1-4, s. 147 z podręcznika oraz jako punkt 5 – Konstytucja – podręcznik, s. 146, prawy margines]

5. Wykonajcie zadania w zeszycie ćwiczeń:

– ćw. 1-4, s. 72-73,

– ćw. 1-4, s. 74-75.

6. Zróbcie zdjęcia wykonanych zadań i przyślijcie do poniedziałku (20.04.) do godz. 13:00

[W temacie wiadomości wpisz imię i nazwisko oraz nr z dziennika] na mail: historia_6_b@wp.pl

MATEMATYKA

Temat: Pole powierzchni trójkąta – ćwiczenia.

Cel :  ćwiczymy obliczanie pole powierzchni trójkąta.

Przypominamy sobie jak obliczyć pole trójkąta , link do filmu.

https://www.youtube.com/watch?v=z5ilVTEu3EY

Obliczamy pole trójkąta podr. str. 26 zad. 1 poziom A i B,

dla chętnych poziom Ca i Cb ( do piątku godz.12.00)

Wybrane osoby będę prosiła o przesłanie zdjęcia zadań na Messenger do godz. 14.00

Na Messenger piszcie co Wam sprawia trudność.

              Powodzenia !!!!!

wtorek, 7 kwietnia

MATEMATYKA

Temat: Pole powierzchni trójkąta.

  Cel :  na tej lekcji dowiesz się, jak obliczać pole powierzchni trójkąta.

Zaczynamy od powtórzenia:  co to jest wysokość trójkąta?

( wysokość oznaczamy literką h z ang. height)

https://epodreczniki.pl/a/wysokosc-trojkata/DErKkGzKN

Proszę zapoznać się z materiałem, można wydrukować pierwszą stronę jako notatkę lub przerysować trójkąty i ich wysokości.

Poznajemy wzór na pola powierzchni trójkąta.

https://www.youtube.com/watch?v=H53me0iGng8

Po zapoznaniu się z materiałem wykonajcie notatkę z początku 2 minuty filmu do zeszytu, ładnie z opisem.

Zapiszcie zadanie do zeszytu i policzcie.

 Oblicz pole powierzchni trójkąta znając długość podstawy i wysokość na nią opuszczoną:

–   a = 6 cm, h = 12 cm

–   a = 3 dm, h = 15 dm

–   a = 1,5 m  h  = 6 m

Wybrane osoby będę prosiła o przesłanie zdjęcia notatki na Messenger do godz. 14.00

Na Messenger piszcie co Wam sprawia trudność.

Powodzenia !!!!!

poniedziałek, 6 kwietnia:

MATEMATYKA

Temat: Pole powierzchni prostokąta i równoległoboku – sprawdzenie wiadomości.

  Cel :  na tej lekcji sprawdzamy naszą wiedzę dt. pola prostokąta i równoległoboku..

WSKAZÓWKI DO LEKCJI!!!! 

– uważnie przepisuj działania  – dane

– uważnie zamieniaj jednostki długości

– kwadrat jest prostokątem, a romb jest równoległobokiem

– pamiętaj o jednostkach ( pole – jednostki kwadratowe, obwód – jed. długości)

– zadania z treścią wymagają krótkiej odpowiedzi

Rozwiązujecie kartę pracy.      POKAŻ KARTĘ PRACY

Możecie ją wydrukować  i wkleić do zeszytu lub przepisać do zeszytu.

Dodatkowe informacje pojawią się na  Messenger w poniedziałek.

Bądźcie gotowi!!!!!

 Powodzenia !!!!!

czwartek, 2 kwietnia:

MATEMATYKA

Temat: Pole powierzchni równoległoboku i rombu – ćwiczenia.

  Cel :  na tej lekcji trenujemy obliczanie pole równoległoboku i rombu.

  1. Zaczynamy od filmu uważnie prześledźcie.
    https://pistacja.tv/film/mat00817-pole-rownolegloboku-i-rombu-zadania?playlist=392
  2. Starajcie się wykonywać zadania w trakcie filmu razem z lektorem.
  3. Rozwiązujecie kartę pracy. ( warto przypomnieć sobie filmiki z ostatnich lekcji)          pokaż kartę pracy
  4. Możecie ją wydrukować  i wkleić do zeszytu lub przepisać do zeszytu.
  5. Zdjęcie rozwiązanych zadań przesyłacie na Messenger do godz. 16.00.
  6. Pamiętajcie liczy się poprawność nie szybkość.
  7. Zadanie obowiązkowe dla wszystkich warto się postarać.

 Powodzenia !!!!!

Na grupie Messenger proszę abyście pisali, czy zadania są łatwe czy trudne, jeśli trudne to co Wam sprawiło największą trudność. Mam nadzieję, że każdy temat śledzicie na bieżąco.

HISTORIA

Temat: Nowe potęgi europejskie

1. Zapiszcie temat w zeszycie do historii.

2. Przeczytajcie wiadomości w podręczniku (s. 138-142).

3. Przepiszcie do zeszytu notatkę (punkty 1-3, s. 142 w podręczniku).

4. Utrwalcie wiadomości:

https://notatkizlekcji.pl/historia/nowe-potegi-europejskie-w-xviii.html

5. Wykonajcie zadania w zeszycie ćwiczeń:

– wszyscy: ćw. 1-5, s. 69-70,

– dla chętnych: ćw. 6-7. s. 71.

6. Zróbcie zdjęcia zeszytu ćwiczeń: s. 66-68 oraz 69-70/71 i przyślijcie do piątku (03.04.) do godz. 13:00 na podany mail: historia_6_b@wp.pl [w temacie wiadomości proszę wpisać swoje imię, nazwisko i nr z dziennika]

wtorek, 31 marca:

MATEMATYKA

Temat: Pole powierzchni równoległoboku i rombu.

Cel: na tej lekcji nauczysz się obliczać pole równoległoboku i rombu.

  1. Zaczynamy od filmu –  powtórzenia jak rysować równoległobok i romb.
    https://www.youtube.com/watch?v=4W9_mjkp6F4
  2. Teraz utrwalicie sobie , co to jest wysokość równoległoboku.
    https://epodreczniki.pl/a/wysokosc-rownolegloboku/Ds45IFoZb
  3. Narysujcie w zeszycie równoległobok i poprowadźcie  2 wysokości.
  4. Poznajemy wzory na pola powierzchni równoległoboku i rombu.
  5. Proszę obejrzeć koniecznie filmik.
    https://www.youtube.com/watch?v=0YTt4QhV8Ew
  6. Wykonajcie notatkę w zeszycie ostatnia plansza tego filmu ZAPAMIĘTAJ.
  7. Policzcie w zeszycie.
    – Oblicz pole powierzchni równoległoboku wiedząc, że długość podstawy wynosi 12 cm, a wysokość na nią opuszczona wynosi 6 cm
    – oblicz pole powierzchni rombu znając długości przekątnych 15 cm i 12 cm.

Powodzenia !!!!!

Na grupie Messenger proszę abyście pisali, czy zadania są łatwe czy trudne, jeśli trudne to co Wam sprawiło największą trudność. Mam nadzieję, że każdy temat śledzicie na bieżąco.

poniedziałek, 30 marca:

MATEMATYKA

II. Temat: Pole powierzchni prostokąta – zadania praktyczne.

Cel:

–  rozwiązuję zadania praktyczne związane z  polem prostokąta

  1. Pojęcia, które trzeba powtórzyć do dzisiejszej lekcji:
    Obwód – to suma wszystkich boków.
    Rysunek pomocniczy – rysunek do zadania, który pozwoli zilustrować treść zadania, nie musi być w rzeczywistych wymiarach.
  2. Wykonajcie zadania w zeszycie, przepiszcie polecenia i policzcie (pamiętajcie o odpowiedzi).
  • Dywan w pokoju Olafa ma kształt prostokąta. Jeden z jego boków ma 3,5 m, a drugi jest o 70 cm dłuższy.
    Jakie pole powierzchni ma dywan?
    Ile metrów taśmy potrzeba do obszycia brzegów dywanu?
    (Pamiętaj o obliczeniach musza być w zeszycie)
  • Jeden z boków prostokątnego chodnika ma 1,2 m, a drugi jest 4 razy dłuższy. Jakie pole powierzchni ma ten chodnik?
  • Podłoga  w łazience Zuzi ma kształt kwadratu o boku 2,4 m. Ile będą kosztowały płytki potrzebne do wyłożenia podłogi, jeżeli cena 1 m² wynosi 45 zł?

Ocenianie i rozwiązania będziemy omawiać na grupie Messenger.

Powodzenia !!!!!

Na grupie Messenger proszę abyście pisali, czy zadania są łatwe czy trudne, jeśli trudne to co Wam sprawiło największą trudność. Mam nadzieję, że każdy temat śledzicie na bieżąco.

czwartek, 26 marca

HISTORIA

Temat: Oświecenie w Europie.

1. Proszę zapisać temat w zeszycie do historii.

2. Przeczytajcie wiadomości w podręczniku na s. 132-137.

3. Sporządźcie notatkę w zeszycie (przepisz punkty 1-5, s. 137).

4. Wykonaj zdania 1-7 w zeszycie ćwiczeń na s. 66-68.

 

MATEMATYKA

II. Temat: Pole powierzchni prostokąta – część II.

Cel:

–  rozwiązuję zadania z wykorzystaniem wzoru na pole prostokąta

( P = a · b  i   P = a²)

  1. Proszę obejrzeć film  
    https://www.youtube.com/watch?v=PJHloAdIbMQ
  2.  Wykonajcie zadania w zeszycie, przepiszcie polecenia i obliczcie.
  • Oblicz pole prostokąta o wymiarach:
    – 12 cm x 16 cm
    – 3 m  x 150 cm   ( pamiętaj o jednakowych jednostkach)
    – 7 dm x 0,5 m
  • Oblicz pole kwadratu o boku:
    – 14 cm
    – 0, 7 m
  • Jaką długość ma bok kwadratu o polu równym 49 dm² ?
  •  Pole prostokąta wynosi 63 m², a jeden z jego boków ma długość 9 m. Jaką długość ma drugi bok prostokąta?

       3.  Ćwiczymy: www.matzoo.pl ( klasa 6, pole-kwadratu-pole-prostokąta) – kto jeszcze nie ćwiczył.

Powodzenia !!!!!

Na grupie Messenger proszę abyście pisali, czy zadania są łatwe czy trudne, jeśli trudne to co Wam sprawiło największą trudność.

środa, 25 marca:

JĘZYK POLSKI

Temat: Przydawka-czyli co już wiemy o częściach mowy?

  1. Przepisujemy notatkę o przydawce do zeszytu-podr.s.164.
  2. Zadanie 11,s.165 do zeszytu(zadanie w celu sprawdzenia proszę wysłać na grupie lub połączyć się online).
  3. Zad. dom. Podkreśl przydawki, postaw pytanie, napisz jaką częścią mowy jest określona.

dach ze słomy

kolorowa

bluzka

pierwsze miejsce

mama Alicji

jej ksiązka

*(dla chętnych)-3 ćw. z zeszytu ćw. z tego tematu.

 

Przed 25 marca:

BIOLOGIA (A. Pawlak, Ż. Chylewska)

Lekcja 1. Temat: Przegląd i znaczenie płazów.

  1. Przypomnijcie sobie budowę płazów oraz ich cechy przystosowujące do życia w dwóch środowiskach.
  2. Zapiszcie w zeszytach temat i otwórzcie podręczniki na stronie 95.
  3. Przy pomocy podręcznika opiszcie “Rozmnażanie i rozwój płazów”.
  4. Przeczytajcie rozdział ,,Przegląd i znaczenie płazów” (strona 97) i na jego podstawie wykonajcie kartę pracy.
  5. Kartę pracy wydrukujcie i wklejcie do zeszytów, lub przepiszcie ręcznie do zeszytu.

W wolnym czasie zachęcamy do obejrzenia filmu na temat płazów: Płazy.

 

INFORMATYKA (M. Kaźmierczak)

Pozdrawiam moją grupę smiley

Osobom zainteresowanym programowaniem proponuję przygodę z programem Scratch. Na początek warto zainstalować sobie program (wtedy do pracy nie trzeba połączenia z Internetem) – W RAZIE POTRZEBY poproście o pomoc swoich rodziców lub inną dorosłą osobę. Program Scratch w wersji offline jest darmowy i możecie go pobrać z następującej strony:

https://scratch.mit.edu/download/scratch2

Do sprawnego działania programu potrzeba najnowszej wersji Adobe AIR i od tego programu zacznijcie instalację. Kolejny krok – pobranie i instalacja Edytora Scratcha Offline.

Wystarczy kilka kliknięć i gotowe! Możecie zaczynać pracę z programem – to ta ikonka z rudym kotem.

Gdyby okazało się, że po zainstalowaniu programu polecenia nie wyświetlają się w języku polski tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=zjP4XeMsv8o znajdziecie instrukcję jak ustawić język polski.

Na początek proponuję Wam obejrzenie filmu „Scratch – podstawy pracy z programem” (www.youtube.com) a potem zachęcam do eksperymentowania.

Dobrej zabawy i ciekawych pomysłów

 

RELIGIA (D. Stankiewicz, J. Wojtczak)

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus.
Drodzy uczniowie. Oto tematyka tego tygodnia (16.03 do 20.03.2020 r.) Zapraszam do pracy.
Temat:  „Człowieka nie można zrozumieć bez Chrystusa” Święty Jan Paweł II
1. Zapisz temat w zeszycie.
2. Przeczytaj fragment Pisma Świętego  Mt. 7,24-27 ( podręcznik str. 130)
3. Wykonaj polecenie 1 w kartach pracy str. 85
4. Na podstawie tekstu „Budować dom to znaczy budować życie” ( podręcznik str. 131  ) wykonaj zad. 2 w kartach pracy str. 86
Powodzeniasmiley

 

MATEMATYKA (A. Dziamecka)

Temat: Pole powierzchni prostokąta.

Cele:

– nauczysz się obliczać pole powierzchni prostokątów

– dowiesz się jakie są jednostki pola powierzchni

1. Proszę obejrzeć film   https://pistacja.org/videos/mat00235_Pole_kwadratu_i_prostokata_wprowadzenie.mp4

2. Wykonajcie notatkę:

  • Pole prostokąta
  • Pole kwadratu  (ostatnia plansza filmu)

3. Ćwiczymy: www.matzoo.pl (klasa6, pole-kwadratu-pole-prostokąta)

Powodzenia !!!!!

 

JĘZYK POLSKI (D. Becker)

Zaczynamy zdalne nauczanie. Korzystamy z planu lekcji i tematów zaplanowanych na każdy dzień. Materiały są dostępne na stronie szkoły. Jeśli ktoś nie ma dostępu do Internetu, może skorzystać z mojej pomocy, tj. prześlę informację na dany dzień telefonicznie.

Jak pracujemy? Zapisujemy temat w zeszycie, zaczynając od 16 marca i do zeszytu zapisujemy 2 wybrane zadania z linków pod tematem. Kontaktujemy się drogą mailową  – dorota-becker@wp.pl, messenger-grupy lub dzwoniąc do mnie.

Mamy też zaplanowaną pracę z lekturą "Hobbit" – powysyłałam zagadnienia do opracowania na grupach.

 

MATEMATYKA (A. Dziamecka)

Temat: Własności kątów.

Cel: obliczam miary kątów na podstawie własności kątów przyległych, wierzchołkowych, odpowiadające i dopełniających do 360°

  1. Proszę obejrzeć film na You Tube  https://www.youtube.com/watch?v=ssZ8X-WnQ34
  2. Możecie wykonać notatkę:
  • Kąty przyległe
  • Kąty wierzchołkowe
  • Kąty odpowiadające
  1. Ćwiczymy obliczanie miar kątów strona internetowa matzoo.pl ( klas 6 – figury na płaszczyźnie – miary katów)
  2. Wykonajcie zadania podręcznik str. 17 -18 zad.8,10,11.
  3. Powodzenia !!!!!

 

JĘZYK ANGIELSKI (M. Zawieja – Krajewska)

Polecenia na tydzień 16-20.03.2020

Nadal proszę o regularną obecność na „messengerowej grupie” oraz proszę o dopisywanie się do klasy na platformie „quizizz”

Topic: Utrwalamy informacje z rozdziału: środowisko przyrodnicze i ludność Europy

Wykonujecie polecenia z Waszego podręcznika: strony 91-94, a następnie utrwalamy poznane zagadnienia w quizach i grach na quizizz. Podaję linki:

quizizz.com/join/quiz/5d7f90ee5831c0001a0f10a6/start?from=soloLinkShare&referrer=5e6e8601d3b944001bbf4c06

quizizz.com/join/quiz/5e6f724bd236ce001bf1a048/start?from=soloLinkShare&referrer=5e6e8601d3b944001bbf4c06

quizizz.com/join/quiz/5e6ce5f8028d0a001bb32adc/start?from=soloLinkShare&referrer=5e6e8601d3b944001bbf4c06

Miłej zabawy

 

TECHNIKA (T. Jarecki)

Drodzy Uczniowie,

proszę wykonać na papierze milimetrowym ćw. 4 str. 44 zgodnie z poznanymi zasadami rzutowania prostokątnego.

 

JĘZYK ANGIELSKI (B. Wiśniewska)

  1. Proszę o wykorzystanie do nauki słownictwa strony www.quizlet.com. Strona jest darmowa. Można uczyć się wykorzystując komputer lub pobrać aplikację na telefon.
  2. Instrukcję korzystania ze strony znajdziecie w poniższych filmach na YouTube :

https://www.youtube.com/watch?v=fb6P1yZA33Q

https://www.youtube.com/watch?v=lhd0IxthZ78

W tym tygodniu proszę skupić się na nauce słownictwa używając strony www.quizlet.com. Link do strony znajduje się poniżej, skupiamy się na słówkach opisanych UNIT 6.

https://quizlet.com/MacmillanPolska/folders/evolution-plus-klasa-6/sets?funnelUUID=b0858247-eb3b-45ff-a820-0f410110c36c

 

INFORMATYKA (M. Kaźmierczak)

Uczniów posiadających konto w PixBlocks proszę o rozwiązanie do końca tygodnia kolejnych 10 zadań.